söndag 29 januari 2012

WHICH ONE IS MINE?

Innan jag begav mig till butiken för att fota min väninna Lizette i några av våra kläder stannade jag på Orion för att köpa 2 latten.
Gissa vilken som är min? =)

Tack för hjärtan =)
Små ting som ger även en law fat latte lite extra glans =) och den där drömtårtan kompenserade bra upp light adjektivet =)


Lizette var så klart hur vacker som helst i allt hon fick på sig så det var riktigt roligt att fota henne och hon älskade våra kläder. Våren och sommaren känns klockrena och är hur nöjd som helst med alla de inköpen vi gjorde förra augusti.


Fick ett sms från Anetth som skall träna mig idag om att hon är något försenad.
"Bra skrev jag, då kommer jag 14.15"
Svaret var inte så roligt ...
"Kom samma tid som bestämt så värmer du upp"
Suck ... =(

Nu är det alltså dags för söndagsträning och ikväll skall jag till Göteborg för att lägga några stygn i örat.
Hahaha! Bara jag kan be en veterinär att sy ihop mig =)
Hörs imorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar