onsdag 4 januari 2012

PRONTO?

Är du som mig den som oroar sig om inte ditt barn svarar när du ringer? 

Ikväll var det en "tvärtom situation" och det blev min dotter som blev orolig när hon ringde mig utan att jag svarade ...
Jag ringde till henne vid 20 och tänkte inte på att mobilen var på ljudlös efter att ha haft den på jobbet så när hon själv skulle få tag på mig lite senare blev konsekvensen några icke svar från min sida.

När jag äntligen tittade i mobilen vid 22.30 såg jag både sms och missade samtal och det var en upprörd och tårögd dotter som svarade när jag äntligen ringde upp.
Mitt hjärta knöt sig för visst vet man hur den oron känns i magen och hjärtat ... 

Som liten visste jag redan vikten om att svara i telefonen och att ... le =)


Nedan ett underbart kort är på min lilla familj. Den är tagen när Knut var fortfarande valp ...
Jag bara älskar den här bilden och självklart de små två som är med på den !!!


Efter denna fantastiska REA dagen är det nu dags för återhämtning =) då en ny andra REA dag väntar imorgon...
Buonanotte!

2 kommentarer: