torsdag 26 januari 2012

I GIVE UP ... =)

Jag var på City och handlade med receptboken i handen (Åke kan intyga då han satt i kassan och bevittnade mina inköp) och när jag kom hem saknades inget. Good, tänkte jag, det börjar åtminstone bra ...
Degen blev så stor som den skulle men någonstans där måste jag ha missat en rad, just den raden där det står att degen skulle delas på två ... INNAN den skulle rullas ihop...
De 40 bullarna som receptet påstår skulle bli av ingredienserna har blivit ... 12!!!


Mamma mia!!! Den enda italienska som inte finner någon tillfredsställelse i matlagning och som till råka på allt är tom. helt värdelös på det =)

Nicole provtestade och hon fann dem goda vilket är ett plåster på såret =)
Barnen lär inte behöva gå hungriga hemifrån imorgon innan disco kvällen ...

Avslutar med orden:
"I think i DID my best" =)

2 kommentarer:

  1. Hahahha, så charmigt! Bra jobbat Michela, att få dom goda är huvudsaken! =)

    SvaraRadera
  2. Det är inte utsidan som räknas eller hur var det? =)

    SvaraRadera