lördag 7 januari 2012

TANDBLEKNING & STYLING =)

Även om jag har rätt så vita tänder så vill jag behålla dem lika ljusa trots kaffe intag och annat som gör att de med åren får en annan nyans.
Tänder är viktiga och av den anledningen gör jag en tandblekning på Helens Beauty Center vartannat år.

På HBC är det en riktig tandsköterska, Anneli, som utför själva behandligen, något som är viktigt då det är rätt så starka medel som används.
Ring till HBC för vidare information men kan säga att det tar max en timma och att det är ett smidigt alternativ till skenorna som man skall ha i 12 timmar 3-4 dagar i rad ... 
Vem kan vara tyst i 12 timmar undrar jag =)



Förmiddagen har även handlat om hår styling då Nicole fick i present en slags locktång.
Vi lekte frisör och gissa min roll? Kund så klart =)
Gick och jobbade med våfflat hår eller vad det heter =)


Medan Nicole stylade mig låg Knut i soffan och tittade på make overn samt undrade om även han skulle bli utsatt för någon päls make over =)


Mitt nya jag och Nicole gick sedan och jobbade och Nicole skötte sig exemplariskt. Duktig och professionell =)
Jessica tog med sig sedan lillan med familjen till Kype där de grillade korv och hade lite friluftsliv.

Mysigt för nu väntar istället en kväll i hemmets varma väggar =)
Jag gillar inte ägg men har nu stekt äggvitorna med lite annat ... Min sena lunch, inte undra på att jag fick ont i magen ... =)
Vad gör du denna lördag kväll?



2 kommentarer:

  1. Packar mina sista saker inför skidsemestern och jag tar alltid med mig för mycket alltid...landar i Milano i morgon eftermiddag där hyrbil står och väntar sen mot Aosta dalen, nice nice ...du såg fin ut i våfflat hår men jag gillar nog det raka bättre o lycka till med bantningen :) kram G

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en trevlig resa G och ta det försiktigt i backarna =)
    Tackar och skickar en kram!

    SvaraRadera