torsdag 19 januari 2012

NÄRA GRILL =)

Äntligen!!!

Nu har vi checkat in på Drottninggatan, några få meter från restaurang Grill som vi skall besöka ikväll.
Så skönt att få lämna det första hotellet och få komma till ett mysigare sådant med bästa läge.


Dagen på Formex mässan har varit innehållsrik.
Vi har träffat bekanta ansikten och myst bland all inspiration som vissa montrar bjöd på medan andra såg ut som de gjorde sist.

THG som är en av de inredningsmärken vi köper ifrån hade så många fina möbler att vi själva blev sugna på att förnya våra egna hem.
Hade så gärna velat flytta till en stor luftig lägenhet och få nytt, nytt och mera nytt ... 
Känner du också så ibland?
Jag älskar att flytta för att få något nytt och spännande och nu har det gått faktiskt 4 år sedan jag flyttade sist... Gissa om jag är rastlös? =)

Ibland hade jag så gärna velat bo en vecka i Borås och en vecka någon annanstans i världen.
Min lilla zigenarsjäl =)

Nu skall vi vila benen lite innan dusch och uppfräschning.
Hästsvans och så har Jess serverat mig lite vin här på rummet... 
Salute!!!

Här finns vi ikväll för att fira ... livet? =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar