söndag 1 januari 2012

GLÄDJE !!!

Har precis kommit hem från butiken där jag har tillbringat rätt så många timmar för inventering.
Jag tog en liten paus för att gå hem till Nicole som är hos sin pappa och sambo.
De hade bjudit in respektive familj för lite Julfirande då lillan var iväg med mig just på Julafton och Juldagen.


Inte börjar man infria sina Nyårslöften just den 1/1 eller?
Den 2/1 är nog mer min grej speciellt då de bjöd på favoriten ... Kunde inte låta bli ... lite ...  =)


Förutom alla presenterna som hon redan hade fått av mig i Italien så gav vi henne tillsammans en Iphone 4 och tro mig ... Jag har ALDRIG sett min dotter bli sååååå glad !!! Hon ropade och hoppade av glädje ... Det var verkligen roligt att se hennes reaktion över en present då oftast passerar de utan några större känslomässiga sensationer =)

En Ipad next? =)


När fick du öppna en present som fick dig att häpnas, att överraskas på det sättet som få saker gör då vi omringas av saker ändå?
Vad skulle få dig att tappa andan? 

Imorgon skall Jessica & jag träffas redan vid 6 för en promenad innan vi skall fortsätta inventeringen av butiken. Imorgon skall vi nämligen ha stängt för att just räkna och förbereda för tisdagens stora REA.
Den får du inte missa!!!
Halva priset på läckra och vackra skor och klädesplagg som du kan använda länge denna och kommande säsonger.

Nu blir det lite jobb vid datorn ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar