fredag 6 januari 2012

MILLIES VÅFFELKALAS!


Hade velat starta dagen med att ha en sådan här i köket för då hade jag blivit en lattissima själv =)


Istället fick det bli vatten och gröt =)
Skickade ett sms för att fråga om jag fick äta en klementin men svaret var åt nekande håll, dvs. nej =)
Bara att acceptera läget och se glad ut och glad försökte jag även se ut när vi vid 14 gick hem till Jessica och familj för att bli bjudna på kalas då mitt lilla Gudbarn Millie fyllde år för ett par veckor sedan och för att fira en sen Jul =)

Medan alla njöt av hemmagjorda våfflor med grädde och sylt satt jag med en halv grapefrukt och svart kaffe ... Man får betala för gamla socker synder =)
Millie öppnade sina presenter med ett leende vilket är ett bra betyg på inköpen =)


Nicoles pappa, sambon Anna och Nicoles bror Albin var också där för att gratulera och Albin fick sin del av uppmärksamhet av alla tjejerna =)
Log när jag tog den här bilden...
Moderna barn som leker?


Log lite extra när jag såg bilden med text som Millie hade målat och skrivit.
Läs ... =)
Som Gudmor ser jag min plikt att förklara ordet kannibalism som något man bör undvika =)


Direkt efter icke våfflorna gick Nicole, Knut och jag till min intervall och styrke träning...
Som sagt, är igång sedan igår och när jag bestämmer mig på riktigt går jag i en slags trance och stänger av socker suget...
Nu fredag och mys ...
Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar