söndag 22 januari 2012

KVINNOR, FLICKOR & KLÄDER =)

Hemkommen från butiken där Jess, Nicole och jag har varit i en timma för att fota några av de kläder som har kommit in till butiken.

Nu när jag tittar på korten i datorn ser jag dock att ljuset är för stark på vissa kort och för svag på andra =)
Tror nog att vi får ställa in oss på att ta korten utomhus ... 
Den här klänningen köpte jag inför Paris men den åkte aldrig på så jag längtar efter att ha den. Vissa kläder är det verkligen "kärlek vid första ögonkastet" som gäller =)


Den här gula klänningen är jag lite kär i ... 
Älskar modellen och den finns även i champagne så nu behöver jag din hjälp?
Gul eller champagne? Vad tycker du?



Nicole kunde inte låta bli att prova något och hennes val föll på det glittrande =)


Nu blir det lite middag här hemma!
Ciao!

2 kommentarer: