onsdag 25 januari 2012

IS BIG ... BEAUTIFUL?

Imorse var det verkligen kallt liksom nu så jag tog åter på mig pälsmössan och väntade på de invändningar som naturligtvis kom från min dotter =)

Jag körde dock "hot pedagogiken". "Får jag inte ta på mig mössan idag och du ger mig handen på väg till skolan kommer jag att ta på mig den varje dag och då även på sommaren"
Tror att den tanken skrämde henne lite då hon med buttrande röst uttalade en tyst "ok" =)
Själv tackade jag högre makter för det medgivande för jag kan bara ana hur varmt det hade varit om jag skulle ha känt mig tvungen att fullfölja mina ord ... =)


Kompisen Holly tittade lite misstänksam på mig framför skolan och kommenterade med orden: "Din mössa är stor men den är fin"... Hahaha! Tackar för diplomatiska kommentarer!!!

Nu har jag varit på möte på banken och nu blir det en fantastisk dag i butiken.
Kom in och titta på alla underbara vår nyheterna som kommer nästan dagligen till butiken och har du inte likat oss gör det på 
så får du alla våra uppdateringar från butiken.

Ha en fantastisk dag så länge!

1 kommentar: