onsdag 11 januari 2012

EFTER SEX DAGAR ...

Imorgon har det gått en vecka sedan jag började min bantning.
Då startade jag på 68,1 något jag inte har vägt på flera år...
Idag, efter sex dagar väger jag 65,1 !!!
Minus tre kilon på sex dagar är okej =)

Nu skall man vara medveten om att det var lätta kilon att gå ner då de brukar inte finnas där...
Dessa sista lär vara så mycket svarare men i will not give up =)

Om det syns eller inte kan jag ej svara på själv, det ligger som alltid i betraktarens ögon, men lovar att jag känner mig tajtare även om jag ej är i mål ännu på ett tag.
Har fått den kicken jag behövde och är igång igen!


P.S. Jag längtar till Paris ...  =)


Det enda som jag vet kommer att hända är:

Louise & jag var på Moulin Rouge för 2 år sedan, och det var lite för propert för hur jag trodde att den skulle vara ... Crazy Horse kanske överraskar =)


Önskar dig en trevlig kväll!




2 kommentarer:

  1. oj!!! Duktigt gjort!! Hur har du gjort??

    Mvh Frida

    SvaraRadera
  2. Ätit väldigt lite =) Det finns inga genvägar =)
    Kram

    SvaraRadera