måndag 30 januari 2012

DAGENS FRÅGETECKEN

Jag ler själv över hur Jess och jag får ihop det mesta =)
Ni som följer min blog vet att vi glömde att gå av ett tåg i augusti då vi var så inne i våra samtal att vi helt enkelt glömde av det =) medan förra helgen hittade vi inte bilen som stod parkerad i en garage. Vi visste dock inte vilken garage.
Det verkar hända något i luften så fort vi skall åka någonstans.
För 12 år sedan var vi i Thailand och då vi skulle till Phi Phi hamnade vi på fel båt. Detta märkte vi för sent och av att alla andra hade några klistermärke på sig på sig med en sol medan vi hade något helt annat.

På onsdag skall vi på Köpenhamns Fashion Week och jag bokade
 hotell redan i september för att försäkra oss något boende.
Nu vet vi inte vilket hotell som bokades då jag vidarebefodrade det mailet till Jess som inte har fått det eller inte hittar det och jag har raderat det från min egen inkorg och så även papperskorg.
Som tur är visar hotellbooking vilka hotell jag har varit inne på i Köpenhamn.
Vi ringde till första alternativet igår men det var inte det så håll nu tummarna att alternativ två är det rätta =)

Hahaha! Vår jurist sa en gång när vi berättade att vi hade glömt att gå av tåget mot Stockholm:
"Tjejer, byt hårfärg, dock inte med varandra"
Om sanningen skall fram trivs vi dock utmärkt i vårt blonda hår =)


Håll tummarna för oss! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar