lördag 28 januari 2012

UPPSITTARNATT WILL COME =)

Idag har jag jobbat i butiken själv och tiden gick hur fort som helst tack vore alla trevliga kunder som var på stan och jag hade att göra hela tiden.
Underbart!
Nu har jag varit och hyrt tre filmer och om ett par timmar kommer en vän från Stockholm för en movie night.
Uppsittarnatt! =)

Min snygga siden skjorta från Dondup skall nu bytas ut mot mjukis och så blir det lite städning för jag kan knappast ta emot gäster med mjukis djur utspridda lite överallt och dockor i sängen =)
Nicole är hos sin pappa sedan i förmiddags så nu börjar min ensamma vecka som dock kommer att vara rätt så rolig då Jess och jag åker till Köpenhamns Fashion Week på onsdag.


Nu mina vänner önskar jag er en fantastisk lördag kväll och tänk vad skönt att vara i hemmets varma famn när kylan biter ordentligt utanför ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar