söndag 22 januari 2012

MITT VAL AV BOK ...

Har du också som ung älskat att läsa böckerna skrivna av Harold Robbins, Jackie Collins mm.?
Det var då man började upptäcka sin sexualitet och var fascinerad av orden som beskrev just allt som rörde det förbjudna: sex.

Jag skulle ta fram en bok och bland alla jag har att läsa valde jag mellan en biografi om Ghandi eller den här som blev mitt slutgiltiga val.


Öppnade boken och de första inledande sidorna ser ut så här:



Man blir inte direkt mindre nyfiken nu av alla sidorna som väntar.
Liten text och tjock som en tegelsten.
Spelets regler är tydligen många =)

Återkommer självklart med tips från boken =)

4 kommentarer:

  1. Har läst den.. långrandig emellanåt och inte fan kommer man ihåg några tips! ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Du kanske har en naturlig fallenhet för att få ... kvinnor? Om du är en man så klart =)

    SvaraRadera
  3. Nej nej.. jag är inte lebb, det är jag natasha ;)

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Skall uppdatera med tips så att vi blir bättre på att låta män förföra oss =)

    SvaraRadera