söndag 1 januari 2012

2012 !!! =)

Benvenuto Anno 2012 !!!

Min väninna Veronica och jag träffades vid 16 för att ta en promenad på Kypesjön. Underbart var det och precis vad vi behövde och hade längtat efter ...
Vi träffades åter vid 19 hemma hos mig för prat, film, bubbel, onyttigheter, prat igen och bubbel igen =)

Filmen var ingen direkt feel-good movie men en sådan som är baserad på en sann historia om människohandel i forna Jugoslavien... Ibland reste jag mig för att gå en liten "runda" i lägenheten... Klarar inte riktigt av vissa scener, de blir för verkliga och mår dåligt av det då jag vet att sådant händer for real ...

Vid midnatt skålade vi så klart för att fira in det nya året!


Och när Veronica gick vid ett ville Knut att jag skulle ta ett Nyårskort på honom =)



Även 2012 fortsätter vi med att vara lite "egna" med glimten i ögat =)
Nu skall jag lägga mig då imorgon väntar något vars ord består av bokstäverna 
I n v e n t e r i n g =)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar