tisdag 15 maj 2012

MIN TREDJE TATUERING =)

Min underarm och handled fortsätter att darra ibland efter gårdagens tennis =)

Efter en frukost på Café Viskan gick jag till Studio Pistolero för att göra en tatuering.
Jag har 2 men ville nu ha 3.
Två texter sedan tidigare men dags för en fjäril.

Malena skickade mig tidigt imorse denna bild som jag godkände direkt.
Precis så som jag såg den i min näthinna...


Min lilla smärtgräns är rätt så hög och även idag kände jag knappast något.


Blev sååååååå otrolig nöjd med min fjäril att jag inte kan låta bli att titta på den då och då.

Krämerna gör att den ser glansig ut men en bättre bild lovar jag under morgondagen.


Nu är den skyddad och så skall vara ett tag ... men lovar, så himla vacker och så nöjd jag är.
Av någon anledning trodde jag att fjärilar är vanliga tatueringar men blev glad att höra att så inte är fallet.

Malena har utfört 4 fjäril tatueringar på 4 år vilket gör att det ser ut som något massan inte gör.
Det är ofta extra trevligt att välja något som inte alla andra har valt före mig ...


En nöjd Michela tackar Malena och alla andra på Studio Pistolero och rekommenderar denna studio till alla som funderar på att tatuera sig.

Nu skall jag hämta min lilla!!!


1 kommentar:

  1. Så otroligt vacker fjäril du fått. Längtar redan efter att få göra fler fjärilar på min kropp.

    SvaraRadera