torsdag 17 maj 2012

HÅR, FIKA, HEMMAKVÄLL ...

Då Nicoles farmor skulle tillbringa helgen i Varberg så fick Nicole frågan om hon ville följa med vilket hon gärna gjorde.
Hon har noggrant packat sin lilla weekendsväska och hon har gjort listor på vad de skall äta och göra.

Själv längtar jag redan efter att hon skall komma nästa vecka för då skall vi ha en riktig mysig tjejhelg i Göteborg med Jessica och hennes flickor.

Själv har jag under förmiddagen sett till att åter bli naturlig blond för även om en utväxt sägs vara trendig så älskar jag inte alla trender.



Efter detta blev det fika på Café Bakgården med Sani & Louise där vi samtalade om alla möjliga ämnen. Så mysigt att få sitta i lugn och ro och prata med vänner för att diskutera livet och många av dess aspekter.

Vädret gör att det är bäddat för en skön hemmakväll.
Måste läsa färdigt boken som vi skall diskutera om 11 dagar på vår bokklubb så att ägarinnan av den hinner läsa den också =)
Vi har sagt att den som inte läser får bota 200:-, tillräckligt mycket för att man vill sköta sig för utan läsning finns det ingen öppning för diskussioner och som italienska älskar jag att diskutera olika ämnen.


Har städat Max bur så att han är nöjd med sitt hem nu när han har sprungit av sig lite i Nicoles rum.
Buren är flyttad till vardagsrummet så att han har sällskap medan jag bloggar och tittar på tv.

Om någon händig har vägarna förbi behöver jag hjälp med att hänga upp den vackra tavlan som jag hämtade hos Katrin Skoglund häromdagen.
Bara att ringa mig i så fall =)

Kraaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar