lördag 5 maj 2012

LAILA BAGGE & LV

När jag vaknade tidigt imorse så gick jag upp vilket kändes otroligt skönt att göra. 
Inte helt frisk men så mycket friskare !!! 
Så skönt !!!

Igår hade Nicole Engelbrektsdagen då alla skall klä ut sig. Vi kom inte på någon kändis då hon ville vara en kändis så det blev Laila Bagge och även om håret inte är likt satsade vi på några dödskallar för 
"The Look" =)
Målade hennes ögon med lite svart ögonskugga och så var hon klar.
Själv var jag då helt genomsvettig bara efter den enkla sminkningen men Nicole var mer än nöjd vilket räckte för mig ...



Dagen innan hade hon som läxa att skriva 5 saker som inte fanns för 100 år sedan och log när hon skrev som sista punkt
"Det fanns inte Louis Vuitton väskor"
Hahaha! Var helt fascinerad att hon hade bokstaverat rätt men det sa hon att hon hade lyckats med genom att titta på min väska. Cleaver girl!

Då jag anade att LV fanns för 100 år sedan var jag tvungen att googla:
Louis Vuitton grundades Anno 1854 så hon fick ändra på just den raden men kunde inte annat än att le av den variationen på saker som inte fanns.
Variation is always good, get bevisar att man är kapabel att tänka brett ... =)


Nu skall jag städa lite och så ta en dusch för svettas gör jag fortfarande, man kan inte bli helt frisk på 24 timmar direkt =)
Kraaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar