lördag 19 maj 2012

FYRA MÅNADER KVAR !!!

Jag känner mig så glad över att min drömresa är sedan 3 månader tillbaka bokad!!!

DRYHEAD RANCH is a personal experience.


It is genuine, real, authentic, peaceful, and very remote.





The man that said "THE OUTSIDE OF A HORSE IS GOOD FOR THE INSIDE OF A MAN" said it like it is.
Your problems and worries of life will soon fade as the challenges of "fresh air",
"open spaces" and "feelings of living the western dream" fill your mind. 
We are more than a dude ranch. We are an authentic working cattle ranch.


Själv skall jag delta i horse drive, dvs. vi skall hämta vilda hästar i Wyoming för att ta de tillbaka till Billings i Montana.
Läs här:



Jag inser mer och mer att jag behöver träning och träning är att utsetta kroppen för just den det skall göra: rida!
På söndag blir det en timma och sedan får vi utveckla detta till flera för att detta är min drömresa, den resan jag alltid har velat göra sedan jag var liten flicka och satt fascinerad och tittade på alla cow boy filmerna.
Om kroppen inte är tränad så kommer det dock att bli en mardröm och jag inser och känner att jag för en gång skull inte skall tänka att allt ordnar sig. 
I detta fall vill jag komma dit förberedd för att få ut så mycket som möjligt från denna upplevelse.


Livet är för kort för att låta drömmar skjuts upp i tiden med risken för att de förblir bara en dröm.
Live them!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar