tisdag 29 maj 2012

RESTYLANE SKINBOOSTERS PÅ HBC !!!

Det finns många olika typer av behandlingar man kan göra för att huden skall kännas fräschare, yngre och  spenstigare.
En av dessa är kända Restylane skinboosters.

Vi använder oss ofta av olika typer av hudkrämer som man lägger på hudens yta men till skillnad från dessa arbetar Restylane skinboosters inifrån och ut.
Genom att injicera hyalyronsyra precis under hudytan återställer Restylane skinboosters fuktbalansen och förbättrar hudens struktur, fasthet, elasticitet samt ger lyster.
Enkelt förklarat får huden en boost på fukt och ny energi vilket aldrig är fel.

Det var underbara Ann-Louise Svensson som välkomnade mig till sitt mysiga rum på Helens Beauty Center.
Ann-Louise är utbildad och verksam som sjuksköterska vilket gör att man känner en viktig trygghet.

Jag anser att människor som jobbar med den typen av skönhet som innebär injektioner skall ha utbildning i detta, något annat skulle kännas otryggt och är därför inget alternativ jag skulle välja oavsett kostnad.

Trots kanylen under huden kände jag inget alls. En snabb och enkel behandling som skall göras vid totalt tre tillfällen med mellanrum på två veckor.
Gång nummer två är inbokad och det slutgiltiga resultatet syns inte förrän om sex veckor.
Enligt Ann-Louise skall de fina rynkorna nästan försvinna vilket knappast är en nackdel enligt mig.
Vill dock påpeka att detta inte är någon fillers eller botox.
Endast en fuktinjektion för oss som vill ha ett snabbare resultat och ett komplement till de hudkrämer man redan använder sig av.


Fukt är verkligen något som många ansikten behöver då vi lättare torkar ut vår fina hud genom att utsätta den för en mängd olika skador.
Genom att göra en Restylane Skinboosters kan man kompensera mycket av de tidigare misstagen.
Rekommenderar behandlingen då jag har läst mycket av den och då min nya erfarenhet säger "ingen smärta".

Vill tacka fantastiska Ann-Louise för behandlingen och för att du har förstått min addiction. Hjärtformade marshmallows väntade på mig i ett skål som den lilla presenten man fick hos tandläkaren som barn.
Det kändes som om Ann-Louise hade dem där för min skull och det är att "tänka till".
Tack fina du!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar