tisdag 29 maj 2012

SÄGER MER IMORGON ...

Hur konstigt det än låter så har jag inga kort från denna dag/kväll.
Den ena anledningen är att min mobil telefon går mot slutet och bilderna blir ändå inte bra, den andra är att bilderna finns i min hjärna och idag behövde jag inte få ner dem på print.

Jag återkommer imorgon om det mesta men dessa kommande dagar lär vara lite intensiva för min del så bloggandet får vänta lite ... Imorgon kväll kommer jag dock med ett längre sådant för att hinna med  lite om det som har hänt.

Vi har efter min och Nikos hemlagade middagen suttit med flera på restaurang Oliven, druckit vin och pratat.
Jag älskar att diskutera olika ämnen, jag älskar att folk tycker olika och jag älskar att träffa nya människor.
Med detta konstaterande i akt säger jag nu godnatt för livet är verkligen en fantastisk resa och det personliga mötet med nya karaktärer är bland det bästa som finns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar