torsdag 3 maj 2012

GRAZIE OKI

Sällan jag är sjuk men när jag vaknade vid 4.30 så insåg jag att det var precis vad jag var och då inte lite heller ... En riktig influenza med ont i halsen, ont på huden, i lederna och så feber ...
Efter en italiensk aspirin (undra vad de innehåller) kunde jag ändå göra frukost och långsamt följa Nicole till skolan.
Det var dock inte utan någon ansträgning från min sida.
Jobbade till 13.15 och så kastade jag handduken ...

Nu skall jag ligga i sängen en timma innan Nicole, Izabella och Millie kommer.
Mina tankar går till de personer som dagligen brottas med någon smärta för visst inser man när kroppen inte riktigt fungerar som man vill att det är konstigt att den är frisk så ofta som den är.

Jag tackar för italiensk aspirin och konstaterar att jag endast har en kvar ...
Nu lite vila ...


2 kommentarer:

  1. Kenya på dig, Get well ... Inte kul att va sjuk och själv har jag absolut inte tid att va sjuk men en influensa går ju över så ta det lugnt tänk på hjärtat ... Kram G

    SvaraRadera
  2. Tusen tack G... Mycket bättre idag tack och lov!
    Kram

    SvaraRadera