söndag 6 maj 2012

FORZA JUVE!

Inte ofta jag tittar på match men är det är viktiga matcher så tittar jag.

En Derby vars resultat kan innebära att Juventus vinner ligan är värd att se på och det visade sig att vi slog vad om viktiga saker så det blev även en rolig och spännande match som jag tittade på med glimten i ögat.


Trots 2 mål från vår Zlatan vann Inter med 4-2 och därmed är Juventus vinnarna!!!


Landet där man är född präglar en lite ändå och minns när jag tog hand om 6 kaninungar vars mamma hade dött och som jag tog hem för att se till att de fick mat.
De växte och min dåvarandes killes favorit var självklart den kaninen som var svart-vit för redan då var Juve i mångas hjärtan ...

Såg att Bologna vann idag så dubbelt bra denna kväll!
Från fotbolls Michela ... buonanotte!

3 kommentarer:

  1. Alla kan inte vara vinnare ... men hålla kan du allt göra ... =)

    SvaraRadera
  2. Vi var vinnare förra året ;-) Sen kan jag ärligt säga och tycka att Juve var värda sin Scudetto. Efter att ha blivit nerkastade i Serie B osv. Kul för Del Piero också!

    SvaraRadera