lördag 19 maj 2012

UTAN OCH MED ...

Jag har precis duschat och skrubbat mig ordentligt. Älskar len hud och älskar att vara utan smink.
Av den enkla anledning att jag oftast inte är sminkad har jag så svårt att förstå att vissa kända personer har gjort det till en grej att vara totalt osminkade i en vecka.

Skulle just det vara så svart?
Även om många skulle kalla mig utseende fixerad så är jag det på sådant som jag finner viktiga för mig.
Vissa måste vara sminkade för att gå och handla eller för att gå ut och rasta hunden.
I mitt fall är jag nog utseende fixerad gällande annat men inte angående sådant som tar av min dagliga tid.
Åke på City kan intyga =)



Så här ser jag ut nyduschat helt utan smink ...
Med smink kan jag däremot förvandlas till Old Hollywood glamour =)


På måndag om 9 dagar skall jag fotas och nästa vecka skall vi gå igenom vilken typ av fotning det skall bli. Då vi skall vara i en gammal fabrik så skall det bli spännande att höra idéerna bakom denna fotning då jag älskar kort och älskar att höra hur någon vill porträttera mig ...

ÖnSkAr DiG eN fAnTaStIsK 
lördag kväll <3

2 kommentarer:

  1. En gammal fabrik.. låter riktigt grymt.. http://www.facebook.com/brendan.barnes1/photos#!/photo.php?fbid=10150885461768916&set=a.10150261771448916.382331.664058915&type=3&theater tänker på den miljön.. Så coolt ljus! Kram

    SvaraRadera
  2. Riktigt läckert !!! Skall bli spännande att se och höra vad han har i tankarna ... Kram ...

    SvaraRadera