lördag 5 maj 2012

VINÄGER SOM HALSMEDICIN

Fortsätter att tycka synd om mig även idag för jag trodde att jag var bättre och det är jag iofs. men halsen har nu bara blivit bättre och resten bättre så en klar förbättring =)
Skulle försöka jobba lite men 1,50 minuter var vad jag klarade av, sedan gav hela jag upp.
Att inte kunna prata med kunderna kändes lite wired ...

Nicole har varit fantastisk och funnit sig i att ha en mamma som antingen ligger i sängen eller soffan och tackar dvd för de kan konsten att underhålla vid sådana här tillfällen.
Mamma var här för att gå en promenad med Knut och gav mig hennes gamla tips om att gurgla med vinäger så det har jag gjort med resultatet är att halsen har blivit värre och tungan är svart =)
Kontentan är att gamla recept kanske inte alltid var bäst ...


2 kommentarer:

  1. hon kanske menade ättika och inte balsamvinäger?

    SvaraRadera
  2. Hon menade balsamvinäger ... nu har hon kommit ner med ngn jodlösning =)

    SvaraRadera