tisdag 1 maj 2012

INVIGNING I SOLEN =)

Ibland börjar dagen med något oväntat för att fortsätta med något som kanske inte tillhör det allra roligaste som inventering men nu är vi klara och det är skönt att göra det som måste skall.

Då jag vaknade redan vid 4 så är jag lite trött nu.
Nicole kommer ikväll då hon ville sova över hos farmor i Varberg. 
De har redan skickat mig ett mms med en bild på lillan som badar i poolen.
Min dotter älskar att bada i poolar och skall man göra henne som allra gladast så åker man på en solsemester där hon kan ligga och plaska som en liten fisk.

Solen skiner så jag tänkte faktiskt både vila och njuta av vädret genom att inviga min nya bikini från Agent Provocateur, ta med mig en tidning, lite kaffe och lägga mig i en solstol på innegården.

Även om jag bor mitt i stan så känns det inte så.
Nu är inte Borås en stor stad men innegården gör att vi får möjligheten att vara ute men inne =)
Såg att den 12/5 är det gemensam röjning men jag har redan bokat ridning.
För 2 år sedan bjöd jag på bullar då jag var tvungen att jobba ... Man gör så gott man kan för att fjaska ibland =)

Nix, nu skall jag ta vara på solen.
Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar