onsdag 2 maj 2012

MJUKGLASS !!!

Vilket underbart värme !!! 
Idag har Nicole och jag ätit min första mjukglass för anno 2012 och jag älskar verkligen denna vita fluffiga glass vars maskiner kommer oftast från min Bologna.


Nicole hade lite smått "klädsel panik" då det är Engelbrektsdagen på fredag och alla skall klä ut sig.
Hon visste dock inte till vem.
Både Jessica och jag kom med det som vi tyckte var "mängdvis" med olika förslag men det tyckte inte hon.
Från Montazami till Paris Hilton =)
men så godkände hon Laila Bagge och Jess hittade på Gina Tricot ett linne med en dödskalle som vi självklart köpte med ett par svarta tajts.
Tillsammans med några armband med dödskallar så är outfitten klar =)

På vägen hem bokade jag tid för medicinsk fotvård, något jag aldrig har gjort men som jag inser att fötterna behöver och nu när skorna blir mer öppna så måste även de skötas...
Knäna och fötterna är nog de delarna som jag alltid har haft komplex för men så insåg jag med åren att imperfektioner är perfektioner som man ej kan kontrollera...

Max och Knut brottas på mattan och det är verkligen roligt att se dem leka som de gör.
Nicole är fast i serien "Wärmland Forever" något jag kanske inte riktigt förstår men alla faller vi för olika typer av program även om jag erkänner att det är så sällan jag tittar på tv nu för tiden ...

Nu skall vi njuta av vädret.
Ciao så länge!

P.S. Jag insåg precis något jag inte riktigt vill veta.
Max leker inte, han försöker "sätta på" Knut !!!
Mina söner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar