torsdag 17 maj 2012

ATT PRIORITERA BORT =(

Det kommer alltid att finnas saker vi skulle vilja ha för så fort vi har fått just den saken som vi tror skulle göra att vårt Ha behov aldrig mer kommer tillbaka, så fort vi har köpt just DET så hittar vi något annat att tråna efter ...

Ringen i guld skulle dock göra att jag trånade efter något nytt med en av de finaste ringarna jag har sett ... Bättre än en vigselring tycker jag ...


Serien heter Katrine och det är Ole Lynggaards nya exklusiva nyhet som ser fjärilen som motiv.

Såg i Köpenhamn en kvinna med det klassiska armbandet i skinn med just fjärilen i guld som berlock.
Var bara tvungen att gå fram och fråga om jag fick titta närmare vilket inte gjorde att jag blev mindre sugen på att ha en själv ...


Som min fd lärde mig: att prioritera i svenska språket innebär att prioritera bort och hur tråkigt det än låter så måste jag prioritera bort dessa fjärilar i guld för Montana resan väntar och den resan är värd så otroligt mycket mer för mina sinnen.


Tittar närmare och erkänner från hjärtat att "prioritera bort" är ... tråkigt!


3 kommentarer:

  1. Näää, nu vinklar du det lite ofördelaktigt, det du gjort är ju att du redan prioriterat Montana.

    Att inte göra saker gör vi alla varje dag för att vi förhoppningsvis gör roligare saker istället

    Det du säger här är ju att du prioriterat Montana men nu vill prioritera något annat.

    Vänta bara tills efter Montana så ska vi se om du ens kommer ihåg dessa förvisso underbara smycken.

    Ge dig själv en fantastisk dag,
    R

    SvaraRadera
  2. Hej, fick det armbandet i julklapp med 2 berlocker i vit guld.Läder armbandet är mörkblått och är i det mjukaste skinn. Men Oles smycken är så snygga,har en lite samling nu elefantlåset bla -- så gulligt.--Ha en bra dag Lena

    SvaraRadera
  3. Hej Lena,
    blir inte alls avundsjuk på dig ... Nackdelen med att vara singel är nog att man får inga presenter =(
    De är helt fantastiska!!!

    SvaraRadera