onsdag 9 maj 2012

A BUTTERFLY ...

"Jag kommer aldrig någonsin att tatuera mig, jag är inte typen" har mina läppar uttalat en gång för länge sedan.
För 3 år sedan tatuerade jag min dotters namn på underarmen och för 2 år sedan orden "Once upon a time there was a little girl".

Nu är det dags för tatuering 3 men nu avslutar jag min tatuering turné med ingen text.
Jag väljer en fjäril, den här fjärilen som antingen får vara som på bild eller som kanske får fyllas i med champagne/guldiga toner ...



När jag googlade på bilder fick jag se denna variant.
Visst är den häftig?


En tredje tatuering är ett bevis på att man 
"aldrig skall säga aldrig" =)


1 kommentar:

  1. Min första tatuering blev en fjäril på magen och min andra blev texten follow your dreams med en fjäril på slutet. Ska göra fler fjärilar i framtiden. ÄLSKAR Fjärilar.

    Lycka till med din tatuering =)

    SvaraRadera