fredag 11 maj 2012

LÄNGTAR EFTER MORGONDAGEN ...

Not an ordinary day today men vissa saker har man nog svårt att förstå innebörden förrän man är där.

Nu skall jag inte tala i gåtor för imorgon skall jag åka ut till Skephults egna Zeb.
Längtar självklart efter ridningen i sig men längtar lika mycket om inte mer efter att få bara träffa Håkan och hans Laila.
Underbara människor och Håkan kan verkligen inte låta bli att hacka lite på mig.
Om han hackade på mig för 5 år sedan kan jag bara tänka mig nu =) men så gör han det med kärlek för även om han skulle påstå motsatsen så känner man när någon gillar en =)


Skall faktiskt fråga Håkan om jag får komma till sommaren och sova över en helg för att få en massa ridning då det min kropp behöver är nog utsättas för smärre chocker.
Det låter som om oktober är far away men så vet man också av erfarenhet att tiden passerar så otroligt fort och utan att man är medveten om hur det kunde hända så är man redan där.

Den ridning som väntar i Montana är nog inte nådig så lika bra att chocka ridmusklerna, axlarna och knäna som är de partier som jag känner mest av.
Imorgon skall jag ta en massa kort för de bor så otroligt mysigt!

En massa godnatt kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar