torsdag 24 maj 2012

EN UNDERBAR KVÄLL MED VÄNNER

Hemkommen och med ett leende på läpparna.
Flera sådana här kvällar!!!
Underbart väder, underbar miljö, god dryck, plock mat och viktigast av allt:
fantastiska människor kring bordet
(ja, jag inkluderar även mig i detta =)

En massa skratt och värme ...


Tania har idag fyllt 33 år och att få börja samt avsluta hennes dag med att få fira henne x 2 är inte dåligt alls.
Hon försöker här plocka ut info från Marcus angående den presenten hon skall få av honom.
På fredag får hon reda vart de skall!


Själv försökte jag plocka info från Fazli angående en torsdag om 3 veckor.
Jessica, han och Tania håller nog på med någon slags surprise där Fazli styr upp något.
Min fråga är dock "Vad?"

Att bli dock överraskad är bland det roligaste som finns och att vänner engagerar sig för att ordna något åt en är så mycket värt.
Oavsett vad det är (nästan) känner jag redan tacksamhet inför vad som komma skall.


Det blev tre timmar på Restaurang Vinci med Tania, Marcus, Fazli och Mika och underbart att se att så många är ute och njuter av dessa sommarkvällar.

Nöjda och glada gick vi hem.
Själv skall jag träna kl. 730 så dags att avrunda kvällen även här hemma.


Tack mina vänner för att ni är precis som ni är <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar