onsdag 30 maj 2012

GODNATT FOR REAL =)

Min arbetsdag slutade för bara 30 minuter sedan men jag är så tacksam för att de personer som jag jobbar med i detta projekt är måna om att allt blir bra.
Tidigare idag bjöd de på lite socker då det är lätt att glömma bort att äta under alla momenten och ikväll satt vi hemma hos mig och åt sushi.

Tack killar för att ni är de ni är, för att ni får mig att skratta och för att ni förstår att jag driver mycket med mig själv.
Vissa har förmågan att se DET, andra inte =)

Dagen startade dock med ett besök hos Fazli som så snällt tog emot mig och Jessica för att fixa till mitt hår och för att styla Jessicas.
Fazli & Hannele finns numera på Salong Linda Ekberg, en underbar frisörsalong på andra våning på Lilla Brogatan.
Rekommenderas av både mig och Jessica.


Här får Jessica en riktig snygg frisyr som hon kände sig väldigt nöjd med.


I butiken blev det jobb, inspelning, frågor och svar och mer synkar.
Butiken, Stadsparken, butiken, Stadsparken, butiken och sedan äntligen hem till mig för lite mat och mer frågor och svar samt inspelning.
Nu gäspar jag vilket inte är så konstigt då jag vaknade redan vid 3 inatt ...

Oavsett sömn eller inte tror jag mig ana att en stjärna är född och han heter Knut =)


Nu får jag släcka killar på riktigt och önskar er godnatt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar