fredag 25 maj 2012

RADIO & ANNONS

Efter en mysig frukost med vänner var det dags för att öppna butiken.
Ingen air condition så lite av en bastu men det positiva är att man tappar lite vätska =)
Vid 15.30 gick jag till Stadsparken där jag deltog i ett radioprogram där de tog upp ämnet singel.


Det blev iofs. inte så mycket om ämnet.
Frågorna rörde sig om det bästa som finns är att vara singel där mitt svar var givet
"det är det bästa tills man blir kär"
och så blev det lite prat om var man träffas: in real life, krogen eller nätet?
Vad vet jag? Jag är ju singel därför att jag just inte har träffat någon...

Frågan över benämningen "single of choise" och om den innebär att 
"alla vill ha mig men jag vill inte ha någon"
kändes helt fel för SJÄLVKLART vill inte alla ha mig men det handlar om att de som kanske har visat sin uppskattning har inte varit tillräckligt intressanta.
En självklarhet men så är inte KÄRLEKEN något jag söker, den får komma när den kommer, om den kommer.
Jag gillar att dejta när jag känner för det och dejta är inte lika som att vilja ha ett förhållande.

Om jag dock faller så faller jag.
Jag är kanske till skillnad från många andra inte så rädd för ensamheten för även när jag är ensam hemma känner jag mig inte ensam.
Det finns nog väldigt många par som är mer ensamma i sitt förhållande än mig =)
Väldigt enkelt tycker jag och förstår kanske inte de som håller ihop för tryggheten och för rädslan över vad singellivet kan innebära.

Vi väljer olika och jag väljer single of choise tills jag dejtar någon som har den helheten som kommer att få mig att känna mig mogen för något annat.


Efter det lite mer jobb och sedan tog jag alla våra tjejer till Stadsparken där jag fotade dem för en kommande annons.
Vi gillar den personliga touchen och den är som en röd tråd som vi vill skall lysa igenom det mesta vi väljer att göra.

Är det ändå inte så att man som barn tycker att det är roligt att klä upp sig och att just det lever kvar hela livet? =)




Vår lilla annons kommer i BT någon gång i juni ... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar