lördag 12 maj 2012

READY TO RIDE !!!

I`m ready och jag känner mig som en liten flicka som skall träffa sin idol.
Att min är en old man med en vass tunga kan låta väldigt fel men jag tror att ni förstår vad jag egentligen menar.
Ibland skrattar jag verkligen av mitt eget språk för jag inser när jag pratar svenska att jag översätter från italienska vilket i sin tur leder till att det kan låta helt galet fel =)

I vilket fall är jag nu klar för att snart möta upp mitt sällskap och för att sedan dra vidare mot Skephult!

Skjortan är från förra året och är signerad spanska Fuga.
Västen finns i butiken och är från svenska brand Love Forever.
Jeans JFour.
Bootsen är privata från Italien.


Känner mig upprymd av glädje!

2 kommentarer:

  1. Oh vad roligt! Hälsa Håkan - the old man med vass tunga! ;) Njut helgen fina du - you look like a million bucks!

    SvaraRadera
  2. Hej Lena! Ja, han är en man med mycket personlighet och antingen älskar man honom eller så ... inte =)
    Tusen tack!
    Nu skall jag visa min fina soffa och pallar köpta hos dig <3
    Kramar

    SvaraRadera