torsdag 24 maj 2012

SINGEL I RADION ...

Imorgon slutar jag något tidigare då jag skall vara med i radion för att prata om singellivet.
Av någon anledning tror de att jag har något att säga vilket jag självklart har =)

Alltid roligt att prata om sådant man kan relatera till och när man kan relatera genom år av erfarenhet så finns en viss kunskap och expertis inom området.
Singellivet. Kanske inte så glamouröst i min ålder att vara det men så otroligt skönt...

Jag har medvetet valt i några år att endast träffa killar/män som inte bor i Borås (något enstaka undantag kan dock finnas under åren =) av den enkla orsaken att jag är öppen i bloggen om mig själv men väljer ändå att vara privat kring vem jag träffar.
Vissa saker är min business och jag är nog den som skulle tycka att det skulle kännas för seriöst om vi hade gått omkring här i Borås.

Det  jag är rädd för i en riktig relation är det där "att ta varandra för givna".
Vissa kan se det som en trygghet, en stabilitet som grund men den måste även följas av annat.
Skall bli spännande att höra vilka frågor som ställs och alltid lika roligt att höra vad jag själv svarar ...

Det här stämmer på mig om inte annat !!!
Hahaha!
Skulle jag påstå motsatsen skulle ni säkert invända =)


Att hitta kärleken har inte varit mitt mål de senaste åren.
Mitt mål i livet är att fylla det med roliga och spännande upptåg och erfarenheter så det krävs nog mycket innan jag skulle skriva "in a relationship".

Sannolikheten att båda skall gilla varandra, att all logistik skall stämma och mera ... gör att jag känner att 
det där med kärlek kommer när den kommer.
Ju äldre jag blir desto är större sannolikheten att det håller =)

Nu skall jag sova men lyssna på oss som skall prata singelliv =)
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar