onsdag 23 maj 2012

AN ORDINARY BUT EXTRAORDINARY BREAKFAST AT VISKAN...

Vår PW var nog lite annorlunda denna morgon.
Jessica iklädd i kavaj och jag i fuchsia plyschbyxor och örhängen som dinglade glatt.
Har börjat använda örhängen efter operationen så jag måste vänja mig igen och då även under promenader =)
Louise som vi träffade på ifrågasätte våra outfit och när hon väl hade gjort det kunde jag inte annat än att skratta så att tårarna rann ...

Cip och Ciop på powerwalk =)
Inte ens det klarar vi av att göra på ett "normalt" sätt =)

Sedan var det dags för att möta upp Tania då hon idag firar sin födelsedag.
Lite förvirrande budskap kring vad hon blir. 
Passet säger 33 och Herbalife säger 19.

Att det skiljer 7 år är ok men att det skulle skilja hela 21 år mellan oss har jag svårt att tänka mig.
Måste dock tillägga att jag inte alltid tänker ålder =))))

Så här såg det ut på Viskan denna morgon.

Jessica vill veta mer om Herbalife.

Tania förklarar med inlevelse.


Jessica lyssnar with attention.


Och jag ... drömmer mig bort med tron att det räcker att visualisera bort 5 kilon så försvinner dem.


Strax efter 9 kom Lizette med sin underbara lilla dotter Zoe.


En underbar start, IGEN ! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar