torsdag 24 maj 2012

I LOVE BIKINI !!!

Här följer ett sådant inlägg som vissa kommer att skaka på huvudet inför, så om du är känslig gå vidare till andra bloggar. Ditt val, jag har varnat dig =)

En av de plaggen jag älskar är bikini även om jag använder de sällan då semestrar lyser mer sin frånvaro pga. butiken och för att jag i år prioriterar en aktiv semester i Montana kontra solstolen.
Hmmmm ...
Som tur är skall jag dock en vecka till Italien och då skall jag njuta av la dolce vita.

Igår fick jag levererat till mig denna bikini från läckra märket Panos.

Rosa tillhör inte den färgen jag brukar välja men ibland är det trevligt att köra på pink.


Den bikini som finns i mina ägor sedan 1 månad är dock denna från Agent Provocateur.
Älskar deras underkläder mm. Lätt provokativt men så läckert!

De har visst öppnat en butik i Stockholm så ett besök dit rekommenderas om du åker till huvudstaden.


Idag startade jag dagen med träning och känner att jag måste verkligen komma i mina träningsrutiner igen.
Länge sedan jag hade sådana och kroppen känner så klart av det.
Blir ju inte direkt yngre med åren ... =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar