tisdag 29 maj 2012

AVKOPPLING PÅ CILUETTE!

En innehållsrik dag som startade med morgonmöte på Viskan med Per för att få lite mer information kring ett projekt jag håller på med men framförallt för att se vilka vi är in persona.

Efter kaffe och samtal var det dags att möta upp Tania och Fazli i butiken.
Tania fyllde år förra veckan så Fazli och jag tog henne till Ciluette för lite väl förtjänat avkoppling.
Lugnande musik, underbara dofter och en snygg spa miljö gör att man kommer i rätt sinne stämning så fort man kliver in innanför dörrarna.

Ett fruktfat väntade med en massa läckra exotiska frukter så vi satte oss ner en stund för att sedan stiga in i lilla poolen. Varmt vatten och mosaik i turkosa  och guldiga färger.
Vill ha samma miljö hemma... !!!

Tania och jag fick var sin aroma massage i ett dubbelt rum och efter några minuter hörde jag hennes djupa andning.
Tania hade somnat vilket är inte alls konstigt då vi alla lever med en massa måsten och när dessa stängs ut kan man inte annat än att koppla av.



Nöjda och glada lämnade jag dem på Bara där de njöt av en nyttig lunch.
Själv gick jag till butiken så att Jessica kunde hinna äta en snabb lunch.

Efter det blev det några synk i Stadsparken och frågorna blev mer och mer av privat karaktär.
Typ av kille du faller för? Då jag inte har någon så har jag inte fallit än och har jag inte fallit vet jag inte vilken kille jag faller för ... =)
 Vilka ingrepp har du gjort? Tror att det syns =)
Ni som känner mig vet att jag är precis som jag är =)

Snart ett inlägg om Restylane Skinboosters!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar