måndag 9 januari 2012

BURBERRY ONLINE & PARIS

 Klockan är 2.30 på natten och jag vaknade ... Ibland när man inte kan somna är det bättre att gå upp en stund så att sömnen sköljer över en snart igen... Förhoppningsvis...

Vad är bäst att göra vid denna tiden på dygnet om inte frossa bland vackra väskor? =)
Vill därför tipsa er om denna snygging som jag hade tittat med förtjusning i tidningen Vogue Paris.

Att "investera" i en väska är något många kvinnor gillar att göra =)


Och på sidan finns snygga scarfar, skor, barnkläder och tom. en beauty avdelning...


Vaknar ni mitt i natten så kan ni gå in på:
för lite "föstershopping" =)

Nu skall jag undra hur lång tid det tar innan jag blir sömnig igen ... Suck =(
Om endast fem dagar skall jag sätta mig på planet mot Paris.
Skall bli så mysigt att spendera en fredag till söndag week end i denna vackra stad som jag har haft nöjet att besöka ett par gånger tidigare.




Älskar Mon Matre, konsten, Notre Dame, Louvres, men framförallt som alltid att sitta på en mysig kafé, njuta av ett riktigt gott kaffe eller drink och titta på det skådespel som alltid utspelar sig framför ens ögon...

Paris är feminin och sensuell och erotiken gömmer sig i det exklusiva och dolda Paris. Det är här du hittar shower som "Moulin Rouge" och "Crazy Horse" men det är även här lyx och erotik finns bakom gömda dörrar.
Det är en stad att upptäcka utanför ramarna helt enkelt för den som vågar men det är även en stad som förknippas med romantiken, att gå hand i hand i.
There is so much to see, there is so much to do ...

Time to go to bed... again...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar