söndag 8 januari 2012

BIO OCH SJUK SÅNG ...

Nicole, Knut och jag startade med en promenad då min träning väntade.
20 minuter kondition, 30 styrka/kondition och Anetth vägde mig innan ... 
Säger inget än då resultatet skall jag visa endast en gång i veckan men vågen visar minus vilket är glädjande så klart =)
Jag är den som vill gärna se snabba resultat och då de första är de man går snabbt ner till skillnad från de sista 3 så var detta rätt så väntat i min hjärna =)

I eftermiddag har vi istället varit på bio och vi har tittat på 
"Alvin & gänget 3"
Lite smått hysteriskt i mitt tycke men Nicole älskade den vilket räcker för mig =)


Jag älskar att gå på bio, musikaler och diverse olika föreställningar och är ni i London eller NY rekommenderar jag "The Lion King". Hade tårar i ögonen då den var så fantastisk...
Skulle vilja ta Nicole dit endast för att se den så missa inte en av de bästa musikalerna ...

Nu blir det lite jobb. Skall undervisa kl. 8 imorgon och har några rader kvar att rätta.
Ljusen är tända och familjen kopplar av =)

P.S. Barnprogrammet var på och helt plötsligt under rubriken "Ballongsånger" börjar de visa en bajs korv i toalettstolen och ett barn står där och sjunger en sång...
Ni får ursäkta min finkänslighet men allvarligt, hur sjukt är det???
Slutar inte förvånas över vad svensk tv anses vara lämpligt för barn...
Vill minnas när jag kom hit en sommar att E.T. var barn förbjudet här i Sverige, vilket jag som italienska skrattade åt... E.T.? Men program som "Solsidan" där ord som k-k, k---a och annat följer om varandra verkar helt vara godkända ...
Som sagt ... Sjukt ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar