tisdag 17 januari 2012

LITE LURIGT ... =)

Har stängt butiken och gått och köpt mig lite sallad att njuta av framför teven.
Skall snart packa igen då imorgon eftermiddag drar Jessica och jag mot huvudstaden för att strusa runt på Formex mässan för just nya inköp.
Har ni tips på någon mysig restaurang så tar vi gärna emot dem =)

Har funderat över en liten sak.
Sedan jag kom hem från Paris har jag fått förfrågan av sju för mig okända killar/män på fb om att de vill gärna bjuda på lunch/middag.
Är det inte lite konstigt att så många har skrivit på 24 timmar speciellt efter att jag har bloggat om att jag har varit iväg över en helg med någon som heter M.?
Är väl medveten om att dessa personer kanske inte har läst att jag har varit iväg med M men log för mig själv ändå... 
Och ... ja, jag är still, just single även om jag har tackat "nej" till de snälla och smickrande bjudningarna.

Har hittat på Camera plus appen om hur man gör korten så att de nästan ser målade ut så nu har jag tagit några och omvandlat dem lite =)
Ibland är man lätt road =)
Fick frågan om att visa upp min nya väska och Knuts nya koppel så här kommer en bild ...



Nu är det dags att blogga för butiken och greja lite ... Kommer hem sent på fredag och lite saker måste ordnas, as usual =)
Kram!

2 kommentarer: