söndag 8 januari 2012

OH SOLE MIO!!!

Jag längtar till våren & sommaren, till alla vackra kläder som skall komma till butiken, till ljusa toner, färg på huden, fräknar och den glädje som finns i och med att solen skiner.

Jag längtar till promenader, löpning, frukostar utomhus, middagar på mysiga uteserveringar och till nya sommarupplevelser ...


Har du redan planerat din sommar? Vart skall du? Min väninna/kollega och jag måste sätta oss och planera så att vi får åtminstone två veckor semester var, dvs. en vecka mer än vad jag fick förra sommaren så jag ser en klar förbättring för varje år =)

En vecka till Italien med lillan är nästan given men så vill jag även ha en egen ledig semestervecka...
Livet som företagare och mamma är verkligen en liten puzzle =)

Gillar ni att längta till något? Visst är halva nöjet att planera och veta att något mysigt väntar?
Nu skall jag försöka få min lilla i säng och gå själv och lägga mig så att jag inte blir sugen på socker.
Det här med kosten går konstigt nog hur bra som helst =)

Baci!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar