torsdag 5 januari 2012

GOTT & BLANDAT

Imorse började jag med lite TRX träning. Undrar hur många som delar mitt nyårslöfte om att äta sunt och träna kontinuerligt? =)
Det måste verkligen vara det vanligaste löftet man ger ... Tänk OM inte någon Nyår fanns? Skulle vi då bara gå upp i vikt hela tiden och bara bli svagare?
Kanske ändå att det är rätt så smart att dela tiden i år, månader och dagar ...
Vissa tider känns som en omstart och jag ser redan fram emot detta året som har redan börjat med så många trevliga inslag och det på bara fem dagar!!!

Gillar helt enkelt början på 2012 och tänker påverka året genom många positiva upplevelser, det är vi skyldiga oss själva!

Nicole som kom hem idag provade mina nya Jimmy Choo skor så fort hon såg dem i mitt sovrum =)
Vet inte om de matchar till den Onepiece hon hade på sig men kontraster säger jag ofta tar fram egenskaperna ... =)

Många tjejer och kvinnor drömmer om ett bröllop för att få uppleva en prinsessdag med klänning, skor, smycken, smink och självklart sin käraste.
En klänning jag såg på net-a-porter.com är denna skapelse från Vivianne Westwood.
Jag älskar red så jag är in love ...
Undrar hur den skulle sitta på mig efter mina minus fem, sex kilon men så log jag åt priset och att ... när skulle jag använda den?
Oavsett vad skall jag drömma mig i rött när jag går och lägger mig ikväll för rött är otroligt läckert.
Kärlekens och passionens färg men även den som varnar och som skapar rädsla.
Rött är skorpionens färg och det är precis det jag är =)

Passion ...




Gick in på en mysig sida med en massa citat på facebook och bland alla djupa och gulliga sådana såg jag en som inte riktigt stämde med de övriga men då jag ser glimten i ögat på den så delar jag den med er här på bloggen.


Ikväll är det mys ... Nicole tittar just nu på Hanna Montana och jag har redan hunnit servera kvällens middag.
Får jag ett ryck så skall jag städa lite ... men å andra sidan borde jag satsa på att vara en genie ikväll =)


Vad gör du?

2 kommentarer: