lördag 21 januari 2012

TWO OF THREE ...

Nästa film från soffan är ytterligare en romantisk komedi, "No strings attached" med Natalie Portman & Ashton Kutcher och den här filmen har vissa små ting som påminner om händelser från mitt liv.
Vissa saker sker inte bara på bioduken helt enkelt ...

Åter är det en slags inre rädsla som står i fokus och orden mamman uttalar i bilen till sin dotter fick mig självklart att gråta några små tårar.
Michela blir ofta lite känslig av filmer =)


Nicole sitter istället med min Ipad och spelar spel för tillfället. Hon har skapat en myshörna i soffan där hon bor =)
Vi tittade ut för en liten stund sedan och konstaterade att det är ... vitt =)



Blir sugen på att springa ut i snön och göra snö änglar men min dotter skakar på huvudet av mitt förslag =)
Ibland är det jag som är barnet =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar