onsdag 25 januari 2012

SAVE A COW ...

Ibland kan man själv le åt sina sheakspirianska frågor och just nu skrattar jag åt min egen...

Blue or brown? =)
Vilken lyxig problematik egentligen ...




Jag älskade från början de blåa men nu har jag provat dem till jeans och jeansshorts och det lutar åt ... cow brown.
Jessica skrattade lite när jag i butiken försökte mig på några square dance steg... Har ju ingen aning om hur de stegen ser ut dock =) och ja, jag försökte mig på en liten sång också =)
Hahaha! Bättre om jag håller mig till pole eller chair dance =)))

Vad är det man säger... =)
Save a cow/horse ...


En av de resor jag alltid velat göra men som jag still inte har gjort är att driva boskap i Billings, Montana.
Nu är det dags att boka... Skall jag åka redan i augusti?
Nu är deras hemsida under arbete men den här länken tillhör  en av den ranch jag valde att åka till ... 

Tror med största allvar att detta är året då denna resa skall göras ... men först skall jag nu kolla på flygbiljetter till Bologna i slutet på juni då det blir ... bröllop!!!
Min syster skall nämligen gifta sig !!!
För att få vara gudmor åt min systerdotter ville den italienska kyrkan att en präst skulle intyga att jag levde efter den katolska tron... 
Svettades när jag ringde för 1/2 år sedan till den ena kyrkan i Borås för min fråga var då:
"Var hittar jag en präst som frivilligt ljuger?"
Som tur är finns sådana =) och jag är nu gudmor åt Matilde...
Vad kommer Påven att kräva av mig för att få vara Testimone på min systers bröllop?
Jag får nog stänga in mig med en präst för en lång bikt för det tror jag kommer att vara ett krav och tro mig ... prästen lär få jobba övertid den dagen =)

Jag längtar efter så mycket i mitt liv just nu och jag vill njuta av varje liten sekund ... 
Kvällens beslut blir dock först: bruna och ni vet var dessa boots finns ifall ni också längtar ibland efter den avslappnade cowboy chic looken =)






2 kommentarer: