söndag 22 januari 2012

SPELETS FÖRSTA TVÅ KAPITEL

Nicole sover och jag har läst några sidor i boken "Spelet" där man tar upp hur man får den kvinnan man vill ha.
Ler inom mig därför att vi människor är så lätta ibland.
Genom enkla medel kan en man få oss dit han vill, om vi nu skall tro författaren =)

Det grundläggande uppgiften är enligt läraren HTFA- hitta, träffa, fängsla och avsluta...
Hmmm... hur kan han veta att han alltid vill avsluta? =)

Vidare står följande tips:
"Om måltavlan är en attraktiv kvinna som är van vid att män flockas omkring henne, måste raggningsexperten väcka hennes intresse genom att låtsas opåverkad av hennes behag. Detta åstadkommer man genom en neg som är varken en komplimang eller en förolämpning utan något mitt emellan- en oavsiktlig förolämpning eller tvetydlig komplimang"

Instämmer du som kvinna på detta? Har du som man provat det?
I boken tar man just även upp en känd fenomen. När du väljer kvinnan för dina intressen skall du inte gå direkt fram till henne men till gruppen hon är vid, prata med hennes kompisar istället för med henne direkt.


Det kanske kan stämma vid själva första mötet men sedan är jag nog personligt mer den som vill ha en man som övertygar mig om att han vill ha mig och att han är precis vad jag behöver och vill ha. En säker attityd. Fråga mig inte om du får kyssa mig, just do it =)
Hahaha! Missförstå mig inte nu men att tveka fram och tillbaka skulle bara få mig att fly ännu mer =)

Det som kännetecknar en "alfahanne" sägs i boken vara leendet och visst instämmer vi nog med detta. Ett leende "äger" som min dotter skulle nog kunna säga =)
"Om man ler ser det ut som om man är balanserad, som om man är rolig, som om det är något visst med en"...
Kapitel II avslutas med orden:
"En VFT:are börjar stöta på en tjej direkt men ett proffs väntar mellan åtta och tio minuter"

Män som läser detta: prova
Kvinnor som läser detta: watch out!

2 kommentarer:

  1. Hi M
    If you need a book to tell you how to find a women, you might as well give up. Its about chemistry, if the atraction is there you know it almost instantaniously.It flows like the energy between the positive and negetive poles of a battery. and there´s no stopping it.. there´s no book that can give you that secret...that force of nature just happens and just is. Thats why we dont fall in love once a week..So that when it happens, we learn to appreciate it..lightning only strikes every now and again right..So i agree with Michi...women watch out theres probably a lot of jerks coming your way.. :)

    Pauk Dexter :)

    SvaraRadera
  2. Paul ... I even t fault in love yet so ... what can i say? =)
    But the book is nice and i think it has a point in some things ...
    I wonder if you can use still the same tecnique against men =)
    Don t forget that this book is not about love, it s about getting women or maybe even men in ... bed =)

    SvaraRadera