onsdag 18 januari 2012

SNART PROF. PÅ ATT AVBOKA RUM =)

Vi tar gärna emot tips på hur man avbokar ett hotel rum som man har beställt och betalat för ...
Vi kan inte sova här en natt till =)
Jessica försöker supa ner mig för att dämpa min snob ångest över att ha bytt ut Rue de Saint Honoree mot Fabriksvägen något km från mässan =)

Vi ringde till receptionen tre gånger då vi trodde att vi hade kört fel... Dessvärre var det helt rätt... Bland lastbilar och banankartonger befinner sig detta hotel som på nätet såg gästvänligt ut ... 
Rätt eller dålig marknadsföring att få folk att tro att det ser ut på ett sätt när sanningen är långt ifrån?

De två som jobbar går från receptionister till köksmästare (nu serveras Billy Panpizza och en macka med ost) Mums ... =)
En sak om rummet hade kostat 500:-/natt men så är inte fallet ...

Well, jag gillar kontraster har jag sagt och det sägs att "var försiktig med att säga vad du önskar dig för då är det kanske precis det du får".


En sak är säker ... Jag skall ansvara för hotel bokningarna och imorgon sover vi inte här...
Nu skall vi googla på centrala hotel då vi har bokat bord på mysiga restaurang Grill imorgon kväll.

Jessica funderar på om hon skall måla sig grön och säga att den toasten hon njöt av gjorde henne illamående... Hahaha!
The show must go on !!! =)

1 kommentar:

  1. Grill måste jag prova någon gång det såg både annorlunda och gott ut ... du åt väl dessert också eller hur, kanske en Tiramiso ... G

    SvaraRadera