söndag 1 april 2012

NY HEADER !!!

"Padre nostro che sei nei cieli ... "
Så börjar den italienska bönen för syndar man så skall man be, sägs det.
Själv tror jag att syndar man på oskyldiga små sätt så förlåter själva livet oss för livet skall levas och små bus är bara nyttiga för själen och ... kroppen =)

 lämnar jag "det där" för jag skall inte berätta mer om just "det" men går vidare till fotningen denna förmiddag i mitt lilla hem.

När jag tar mina vanliga bilder så är det ofta samma pose, samma sida, samma leende eller min.
Kul att få nu nya bilder där någon annan väljer en ny sida att visa och idén som han kom med att posa i underkläder i korridoren mot sovrummet kändes väldigt kul (trots att jag hade smygätit lite choklad igår som hade lagt sig på sidorna idag =)

Förra gången sminkade jag mig och han tog denna fantastiska bild á la old Hollywood.


Idag blev en av dem min nya header =)
Älskar den !!!
P.S. Michael, om du returscherar bort några mm så blir jag ännu gladare =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar