lördag 14 april 2012

FIKA MED EN ETT ÅR ÄLDRE MORMOR =)

Vaknade tidigt imorse och sa till Nicole
"Nicole, det känns som om jag har hoppat fallskärm men att det inte kändes något alls"
Hon svarade:
"Mamma, det är ju inte alls konstigt, du har ju inte hoppat än!"
"Är du säker på det?"
Troligtvis är rädslan att jag inte skall känna något alls av hoppet större än rädslan.
Som sagt, ovanliga tankar nog i mitt lilla huvud som går på högvarv för det mesta =)

Vi gick faktiskt inte upp förrän 8.45 även om jag sprang ut vid 6 så att Knut fick gå på toa utanför dörren...
Vid 11 mötte vi mormor framför Café Bakgården för en gemensam fika då hon fyllde år förra veckan.


Nu skall dock mormor och Nicole få leka här hemma en liten stund medan jag skall träna men sedan blir det lördagsmys med hela vår Familjen Annorlunda =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar