fredag 13 april 2012

BASKET IS THE SHIT !!!

Ikväll var vi många som satte sig på läktaren för att följa denna fjärde semifinalmatch mot Norrköping.
En sista kvar nu på bortaplan och den skall vi ta.
Nicole, Bella och Millie har varit sura över detta, att tvinga barn till något de inte vill har de påpekat vara en orättvisa, MEN en orättvisa som jag gjorde mig skyldig till med glädje.
Inget som helst dåligt samvete om att tvinga, jag log istället när de surade =)
MEN de vände och i slutet var de som värsta fansen som ropade och skrek.

Att de såg mig göra just det i över en timma kanske påverkade dem lite för visst måste de ha sett hur roligt jag tyckte att detta var...


Veronika, Louise, barnen, Jessica, Jesper. Riktigt kul att vi var så många och vilken känsla, vilka nerver... 
Ikväll studerade jag spelet och insåg hur mycket teknik som ligger bakom spelen, passen...
Sporten i sig är nära, intensiv, snabb och det är amore ...
När en dunk sätts vill jag bara resa mig och dansa =)
Läckert!




Så skönt med kvällens vinst!!!


Nu håller vi bara tummarna för att vi vinner på söndag.
Det vore så underbart med att gå till final!!!


Med trötthet i kroppen och hjärnan säger vi nu ett enda ord:
GODNATT <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar