lördag 28 april 2012

VALERIE



Hade jag inte gillat kläder hade jag aldrig någonsin suttit som ägare för en klädbutik.
Jag älskar kläder även om jag inte är så trend känslig.
Jag gillar kläder som håller i tiden utan att för den saken skull vara tråkiga.
Jag älskar klänningar, slitna denim, boots, high heels och glitter.
Jag är en allätare =)
Tittade in i Gynnings blogg och såg att hon har köpt en av mina favoriter för våren/sommaren som dock kommer att finnas på mig året runt.
Jag älskar denna glittriga poncho!

(klicka på bilden för att se den i större format. Bilden är hämtad från www.gynning.net)


Gynning gjorde ett riktigt bra val.
I butiken har vi en enda kvar och den kostar 2799:-


Jess och jag med varsin Valerie överdel.
Jag med den glittriga ponchon och Jess i den fina med guldiga paljettes.


Nu skall Nicole och jag spela spel ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar